Glamping på Island Lodge, chockrosa naglar och Samsung A80

Hej fina härliga ni!

Att ha sommarlov är verkligen att ha sommarlov bara för barnen haha. Det är sånt fix hela tiden. Frukost, mellis, lunch, mellis, middag och någon ”jag-är-lite-sugen-på”… jag är som en servitör som står redo 24/7! Men så klart kul att få hänga med mina små damer.

I går var jag och tjejerna och fixade naglarna och de fick välja färg till mig. Vad tror ni att de valde? Inte beiga som jag brukar välja i alla fall. Chockrosa blev dem! Kul med lite liv tänkte jag! Haha

Sen på eftermiddagen var jag på ett event med Samsung för att fira lanseringen av deras nya smartphone A80. Väldigt härligt hade vi ute på Island Lodge som jag hade hört talas om men inte besökt. De har alltså ”glamping” där som är rätt fancy campingtält (stora stabila tält) med enligt han som drev det Mille Notti sängar med bästa sängkläder. Väldigt spännande grej eftersom man då kan campa i en underbar miljö, men ändå ha lite lyxigt!

Vi fick halstra pilgrimsmusslor och lax direkt på en öppen eld, för att sen elda upp våra pinnar när det andra var i magen. Sen grillades det för fullt av personalen och vi åt hur mycket gott som helst. Vi avslutade med rabarberkompott och någon smaksatt grädde till efterrätt. Mums!

Det bästa under kvällen var när Molly Hammar uppträdde, gudinna!

Eventet började 16 och jag var tillbaka 22 så det kändes som hela dagen försvann snabbt igår!

Min outfit kommer från Braveatclothing magis blazer och byxor!